donderdag 25 september 2014

Dutch Doobadoo in scrapbook style

Hallo allemaal, het is alweer even geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst dus werd het weer eens de hoogste tijd voor een nieuwe creatie. In voorbereiding op de kerst heb ik een scrapbook mini album gemaakt met de Dutch Doobadoo envelopmal rechthoek lang en de Dutch Doobadoo card art Polaroid. 

Nieuwtje
Op de beurs in Den Bosch vond de enevelopmal gretig aftrek bij de kopers, het is dan ook het meest verkochte product bij Pretty Presents tijdens de beurs. Een filmpje van het boek is onderweg, maar ik wilde jullie alvast de foto' s laten zien.

Scrapbook mini album met Dutch Doobadoo
Hieronder zien jullie het album met de mallen die ik heb gebruikt. Het album is gemaakt met een voor- en achterkant van chipboard, bewerkt met eyelets en vast gezet met boekbindringen.


Ik ben gek op lint en kant wat je terug vind aan de boekbindringen. Dit keer heb ik gekozen om een serie bloemen op de voorkant te gebruiken met een open stuk, zodat je hier nog iets kunt schrijven of een titel kunt plakken. 


Tot slot heb ik op de hoeken nog wat parels geplakt en het hele album bewerkt met Distress Ink Walnut Stain. De paperpad die ik heb gebruikt is van Noor!Design.

Nog even een close-up van de bloemen :-)


Tot slot nog een laatste foto van één van de binnenbladen die ik heb gemaakt met de envelopmal. Het witte glimmende papier is super cool om te gebruiken met de kerst en is van Joy! Crafts. Op dit papier heb ik de Dutch Doobadoo card art Polaroid neergelegd, over getrokken en uitgeknipt. Om ervoor te zorgen dat je foto's hierin kunt steken heb ik alleen op de puntjes een beetje lijm gedaan. 


De stans die je hier ziet is van Crafts-Too en voor mij een mooie aanwinst met al die kerst kaarten en projecten die ik nog ga maken. De stans is in werkelijkheid veel langer, maar ik heb niet de hele stans gebruikt.

Ik hoop dat dit weer wat inspiratie geeft voor de kerst en misschien brengt het jullie op leuke creaties met de Dutch Doobadoo producten.

Groetjes,
Nanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten