vrijdag 6 juni 2014

Scrapbook mini album Parijs

Hoi allemaal,

Afgelopen week heb ik het scrapbook mini album 'Romantic Journey' afgemaakt en even op de film gezet.

Hier is een impessie van de voorkant.


Materiaal wat ik heb gebruikt

Kant en lint
Inbinden : boekbindringen
Marianne Design papier : Romantic Journey
Bloemen : Chrysanten, wilde roos, anjer, sweetheart blossom
Dutch Doobadoo Paper art : vlinders
Plakparels : swirl

De plakparels heb ik in losse delen geknipt, zodoende hoef ik ze niet in één geheel op te plakken. 


Het papier wat ik gebruikt is van CraftEmotions en heet kraft wit.


Wil jij graag de tutorial ontvangen voor het maken van deze schapbook pagina's dat kan.

Hieronder post ik ook nog even het filmpje wat ik van dit album heb gemaakt.


Heel fijn weekend allemaal.

Groetjes,
Nanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten