maandag 5 mei 2014

Princess Rose Red

Hallo allemaal,

Afgelopen weken zijn hier ontzettend druk geweest, maar nu is er weer tijd om te scrappen.
Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien met een digi stamp van Saturated Canary.

De digi heet Princess Rose Red en ik vind hem helemaal fantastisch!


Het bruine papier is cardstock en heb ik rondom geponst met mijn Martha Steward pons.
De randen van al het papier zijn bewerkt met Distress ink walnut stain. Na het dinstressen ben ik bezig geweest met het dubbelzijdige papier van Studio Light Vintage Line 129.

Deze dubbelzijdige vellen zijn in diverse varianten verkrijgbaar en ik moet zeggen dat ik ze niet verkeerd vind!


De kaart wilde ik uit meerdere laagjes maken, dus heb ik ervoor gekozen om met diverse producten te werken.

Materialen

Veren : wit
Klok : Tim Holtz
Bloemen : Pretty Presents
Blaadjes : Magnolia Doohickey
Parels : flatbacks blauw
Hekje en sleutel : Dutch Doobadoo paper art


Tot slot nog even een close-up van Princess Rose Red. Ik heb haar ingekleurd met Copic, waarvan ik weer eens vergeten ben de kleuren te noteren ;-)

Dat was het weer voor vandaag. Hopelijk tot snel en bedankt voor alle leuke reacties het blijft fantastisch om ze allemaal te lezen.

Groetjes,
Nanda

3 opmerkingen:

Cara Malmrose zei

Great card. I love your coloring and the elements you used

jolanda zei

hele leuke kaart

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart, echt heel erg mooi ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Een reactie posten