dinsdag 15 april 2014

Scrapbook mini album Botanical style

Hallo allemaal,

Vandaag even een sneak peak van een scrapbook mini album en het resultaat.

Hier is de sneak peak voor het scrapbook mini album met papier van CraftEmotions uit de Botanical serie.


Het scrapbook album heb ik gemaakt vlak voordat Pretty Presents naar het Crea Weekend in Rijswijk ging. Tijdens deze beurs vlogen de papier blokken en het cardstock van CraftEmotions de deur uit en zo ook mijn album.

Voor ik het wist had ik niets meer en besefte ik dat ik snel even een foto moest maken voordat de klant er met het album vandoor ging.

Dit zijn dus een paar foto's van alleen de pagina's, want meer tijd was er niet.


Geen zorgen het volgende album ligt alweer te wachten en dit keer zal ik wat meer foto's vooraf maken :-).

Dit was het even voor vandaag.

Groetjes,
Nanda

1 opmerking:

Erica ♥ zei

Dat is mooi papier, ziet er super uit hoor ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Een reactie posten