dinsdag 19 november 2013

Bo Bunny scrapbook mini album The Avenues

Goedemorgen iedereen,

Het filmpje over mijn scrapbook mini album heeft voor wat vragen gezorgd.
Een aantal van jullie wilde graag het album kopen om cadeau te doen en dus werd de vraag gesteld of ik meerdere albums heb.

Helaas van dit album is maar één exemplaar.

Wel maak ik op verzoek meer van dit soort albums.
Je kunt kiezen uit diverse soorten paperpads uit de winkel van Pretty Presents en ook het cardstock wat ik gebruik voor de pagina's kun jij bepalen.

Wil jij graag zo'n super mooi album ontvangen, stuur een mail naar info@prettypresents.nl en wij gaan samen overleggen om een mooi album samen te stellen.

Om toch een beetje aan de vragen tegemoet te komen heb ik een nieuwe mini album gemaakt met de Bo Bunny lijn The Avenues.



Hopelijk heb ik zo een beetje de vragen beantwoord, maar mocht jij nog vragen hebben dan kun je ze altijd stellen.

Groetjes,
Nanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten