donderdag 15 augustus 2013

Baby Edwin

Wat is het toch een leuke stempel van Magnolia.
Dit keer heb ik de stempel gebruikt voor een babykaart.


Over het eindresultaat ben ik tevreden.
Dit keer met minder poespas dan jullie gewend zijn, maar toch twee knoopjes met twine erop verwerkt.


Zoals jullie zien heb ik weer gebruik gemaakt van een velletje gelatine, dat blijft leuk spul.
Opgehoogd met foam blokjes en daar de kleine Edwin op geplakt.
Edwin is gekleurd met Copic markers, helaas ben ik vergeten de nummers op te schrijven.


Hier zien jullie het eindresultaat, want het is een pocketkaart geworden.
Met de tekst van Nicole Verkooijen 'gefeliciteerd met jullie kleine wonder' en sterren van een Nellie Snellen stans

Dat wat het weer voor vandaag, bedankt voor jullie reacties altijd weer leuk om te lezen.

Groetjes,
Nanda

1 opmerking:

Erica ♥ zei

Goed gelukt hoor je kaartje, ik vind
hem heel erg leuk geworden ☺

Liefss Erica ☼

Een reactie posten