donderdag 6 december 2012

Sinterklaas swap

Vandaag even een post over een swap waar ik aan deel heb genomen.


De bedoeling was je wensen lijstje bij het blog van de Nederlandse Swappers in te leveren. Daar werd je gekoppeld aan een swap maatje. Vervolgens kreeg je het verlanglijstje binnen van je maatje en mocht je tot € 5,- aan cadeautjes versturen. 


Hierboven zien jullie wat ik per post ontving. Het was een vol pakket met daarbij een super mooie kaart en een top gedicht. 


Wat een super pakket was het een leuk om mee te doen. Ik ben heel erg blij met mijn cadeautjes en de overheerlijke chocolade munten. Bedankt Swap Sint.

Ik heb voor deze gelegenheid ook nog een filmpje gemaakt van de Swap.


Dat was het weer voor vandaag, bedankt voor het kijken en tot snel.

Groetjes,
Nanda

2 opmerkingen:

jolanda zei

ziet er heel mooi uit

Lisette Harzing zei

Deze Sint heeft ook erg haar best gedaan om er een leuke swap voor jou van te maken, alles leuk ingepakt, mooi gedichtje en zelf kant op van die leuke houten knijpers gedaan. Heel leuk!

Een reactie posten