donderdag 29 november 2012

Filmpje over Release Foam en snij mallen

Zoals belooft een filmpje over het stansen met mallen. Zelf ondervond ik de nodige problemen als ik mijn stans uit de mal wilde halen nadat ik deze door mijn Big Shot had gehaald. 


Dit probleem is simpel op te lossen en relatief goedkoop.


Veel plezier met dit filmpje en mocht je meer filmpjes willen zien dat kan via de link naar YouTube in de sitebar van mijn blog. Je kunt je ook abonneren op mijn filmpjes en zo op de hoogte blijven van de films die ik plaats.


Hierbij nog een keer de link naar Krea2Day die dit product verkoopt.

Groetjes,
Nanda

1 opmerking:

Sonia zei

Thanks a lot dearest Nanda^_^ Every time I use two or three MD dies I have problems,now you had me a fantastic solution,I'm going to buy this foam^_^
Thanks a lot and happy weekend,
Sonia

Een reactie posten