dinsdag 18 september 2012

KreaDoe weer in aantocht

De KreaDoe staat er weer aan te komen.
Als verwoed scrapper mag je deze beurs zeker niet missen.
Ik ben er ieder jaar weer te vinden en doe er de nodige inspiratie op en natuurlijk koop ik ook de nodige producten om weer te scrappen.

KreaDoe van 
31 oktober tot en met 4 november
In de Jaarbeurs, Utrecht.

Voordat de KreaDoe er weer aankomt bezoek ik altijd even hun site. Ik zoek dan even een plattegrond (als hij er is) zodat ik weet welke winkel waar te vinden is. Samen met mijn moeder (is ook altijd van de partij :-) kruizen we de nodige interessante dingen aan.
Als de dag zich aan dient dan gaan we gestructureerd op jacht :-)

Aanrader
Er staan veel leuke dingen op hun site die de moeite waard zijn even door te nemen voordat je een bezoek brengt aan de beurs.

Workshops
Het laatste nieuws
Kaartverkoop met plattegrond


Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten