zondag 15 juli 2012

ScrapKaartChallenge blog en kerstkaart

Vanaf vandaag sponsor ik met Pretty presents het ScrapKaartChallenge blog. Daar start ook vandaag een nieuwe challenge waar leuke prijzen mee te winnen zijn. Zeker een bezoekje waard dames, hieronder volgt nog een keer de link naar het blog.


Dan nu over naar het kaartje van vandaag. Dit keer een kerstkaartje want ook die moeten weer gemaakt worden.


Materialen

Bloemenstans en takjes : Magnolia Doohickey
Bloemen : Pretty presents
Lint : Pretty presents
Papier : Papermania Mistletoe Kisses


Nog even een close up. De stempel is van CC Design en eigenlijk wel één van mijn favorieten als het gaat om kerststempels.


Deze keer heb ik de binnenkant bewerkt met de restjes papier die ik nog over had en natuurlijk de stempels van LOTV. Ze blijven favoriet.

Dat was het voor vandaag ik wens jullie nog een hele fijne zondag toe en tot snel,

Groetjes,
Nanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten