woensdag 6 juni 2012

Gefeliciteerd met de Baby

Vandaag een kaartje met een stempel van Lily of the Valley. Ze hebben hele leuke stempels op hun website staan echt een bezoekje waard.



Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge bij LOTV Anything Goes.


De stempel is ingekleurd met Copic Sketch markers en ook de achtergrond van de stempel is hiermee bewerkt. Van de stiften ben ik helaas vergeten een foto te maken.


De tekst stempel is uit eigen voorraad en al best oud, dus daar moet ik de afkomst van schuldig blijven. Voor deze kaart is mijn naaimachine weer uit de kast gehaald. Ik blijf het leuk vinden om de randen daarmee te versieren.


Tot slot nog een foto van de binnenkant van de kaart. Ook hier heb ik LOTV stempels voor gebruikt. Deze stempels zijn clearstempels en hoeven dus geen EZ-mount meer te hebben. Dit keer heb ik geen producten gebruikt uit mijn webwinkel, maar knopen en touw uit eigen voorraad.

Bedankt voor het kijken en tot gauw,

Groetjes,
Nanda

1 opmerking:

Marjoleine zei

Wat een leuke kaart weer nanda! succes met de challenge!
Liefs,
Marjoleine

Een reactie posten