dinsdag 27 maart 2012

Fish you were here

Hallo iedereen,

Belofte maakt schuld dus vandaag een kaartje niet in kerstsfeer. Een tijdje geleden heb ik copic markers besteld en daar kreeg ik wat stempel afdrukjes van Magnolia bij. Zo ook deze vissende Edwin, ik was opslag verkocht (lees verknocht).


Met dit kaartje doe ik mee bij Simon Says Stamp 'Anything goes' challenge.

Wat een leuke stempel is dit om in te kleuren. Het papier weet ik zo een twee drie niet waar het van is, het ligt al een tijdje in de kast. De rondjes vond ik leuk passen bij dit thema dus uit de kast die papieren.


Ik heb nog wat lint gebruikt, knopen uit de knopendoos en de rand bewerkt met een witte marker. Laatst heb ik op de kledingbeurs nog wat oude boeken gescoord en daar komt deze bladzijde uit. In de randjes heb ik nog eyelets verwerkt van We R Memory Keepers. De tekst is met de computer geprint.


Ook deze keer kon ik het niet laten en heb ik de binnenkant bewerkt. Nu een keer wat makkelijker, het papier komt uit een mat pad 'traveler' genaamd. Heel leuk papier zit hierin om de binnenkant van je kaarten te pimpen.

Dat was het weer voor vandaag bedankt voor het kijken en mocht je vragen hebben mail mij dan gerust.

Groetjes,
Nanda

2 opmerkingen:

marja zei

Wat een super gaaf kaartje Nanda, de kleurtjes SUPERRRRR!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Melissa Bove (SCS ~ Melissa1872) zei

Super adorable card! Love your choice of papers and that sweet image!!

Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

Hugs...
Melissa

Een reactie posten