vrijdag 13 januari 2012

Magnolia in kerststemming

Hoi iedereen,


Vandaag een kaartje met Magnolia, het hele jaar door maak ik kerstkaarten dus vandaar dat ik hier en daar toch wat kerst zal plaatsen. Dit keer heb ik de Magnolia naar voren gehaald met 3D blokjes.


Dit keer heb ik een voor mij nieuwe kleur gebruikt van de Aquamarkers en ben ik even aan het testen geweest.


Aquamarkers

Huid : Eggshell en Rose Blush
Jurk : Frost Blue en Twilight Blue
Sjerp en schoenen : Celery en Spring Green
Haren : Mocha en Mahogany

Even een blik van de bloemen bewerkt met stickels


Materialen

Stans : Nellie Snellen
Bloemen stans : Magnolia Doohickey
Lint : eigen voorraad
Borderpons : Martha Stewart
Parelpen : Kobaltblauw

Dat was het weer voor vandaag. Bedankt voor alle leuke reacties die ik krijg op mijn kaarten, ik lees ze altijd graag.

Groetjes,
Nanda

1 opmerking:

marja zei

Wat een beauty van eeb kaartje Nanda!! Wat heb je Tilda geweldig mooi ingekleurd!

Lieve groetjes Marja.

Een reactie posten