zaterdag 28 januari 2012

Een klein wondertje

Hallo allemaal,


Even een leuk kaartje tussen door. Mijn nicht is bevallen van een prachtige dochter dus reden genoeg om een mooie kaart te maken. Eindelijk kon ik ook de tekst stempels van Nicole Verkooijen gebruiken. Wat zijn ze toch fantastisch!!!


Ik ben weer lekker in de weer geweest met mijn aquamarkers.


Aquamarkers

Huid : Eggshell en Rose Blush
Muts en lapje : Mauve
Baby pakje : Cherry Blossom

Het papier komt uit eigen voorraad en had ik bewaard voor deze gelegenheid. De bloemen zijn van Wild Orchid Craft. De stempel is van Don en Daisy en de takjes van Crealies.


Dat was het weer voor vandaag bedankt voor het langs komen en al jullie reacties, ze blijven leuk om te lezen.

Groetjes,
Nanda

2 opmerkingen:

marja zei

Wat een schitterend baby kaartje nanda, sooo cute!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Marjoleine zei

wat een geweldig leuke babykaart Nanda! Daar zal ze erg blij mee zijn!

Liefs,
Marjoleine

Een reactie posten