maandag 9 januari 2012

Babykaartje

Hallo iedereen,



Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar, ook al is dat alweer een aantal dagen geleden begonnen. Van mij dit keer een geboorte kaartje, dit om te vieren dat er een nieuw challenge blog van start gaat. Karen's Doodles challenge blog gaat verder onder de naam................

elke Kaart een Feestje
en nog een challenge waar ik aan mee doe is 
Lili of the Valley thursday challenge

De challenge voor deze week was een geboorte kaartje en dat viel niet mee. Misschien hebben jullie tips om een kaart voor een jongen op te pimpen. Ik ben heel benieuwd.......


De stempel die ik dit keer heb gebruikt is van Lili of the Valley, echt een schatje.
Natuurlijk zijn de aquamarkers weer uit de kast gekomen.


Aquamarkers

Huid : Eggshell, Rose Blush
Babypakje : Mediterranean
Doekje : Gold Ochre
Muts : Mahogany


Materialen

Swirl : Marianne Design
Eyelats : Boeken Voordeel
Lint : Xenos
Papier : eigen voorraad
Stickel : blauwe glue gel

Bedankt voor het kijken en tot gauw,

Nanda




7 opmerkingen:

Renata van Miltenburg zei

Super leuk dit gestippelde rompertje in stoere kleuren. Grappig stempeltje ook.

Super dat je mee doet met
elke Kaart een Feestje!

Warme groet, Renata

Jolanda Cuper zei

Ik denk dat deze schattige baby kaart niets meer nodig heeft! Ik vind het een erg leuke jongens kaart!Gezellig dat je meedoet met EKEF! Natuurlijk ook nog de beste wensen!
Groetjes Jolanda.

marja zei

Ik vind het echt een super stoer gaaf kaartje Nanda!!!!
Leuk dat je mee met Elke Kaart Een Feestje.

Lieve groetjes Marja.

marja zei

Wat een super stoer gaaf kaartje Nanda.
Leuk dat je mee doet met Elke Kaart Een Feestje.

Lieve groetjes Marja.

arjette zei

Wat een prachtig kaartje!!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!!

groetjes arjette.

Petra zei

Wat is die leuk geworden Nanda!
BEdankt dat je mee doet met Elke Kaart Een Feestje!
Groetjes Petra

Marjoleine zei

wat een leuke kaart zeg!!
liefs,
Marjoleine

Een reactie posten