zaterdag 13 november 2010

Kraamcadeau met Distress Ink





Vandaag zijn wij wezen kijken bij David, ons neefje van bijna 1 week oud. Als cadeau hebben wij deze babydoos gegeven. Deze doos wilde ik maken, omdat ik iets bijzonders, iets anders wilde geven. De doos is bewerkt met Distress Ink van Ranger. Het lint, de rozen blaadjes, het witte roosje en de blauwe slingers zijn van de Xenos. Bij de Xenos ben ik ook dit doosje gaan halen, een theedoosje. Ik heb van binnen de theevakken eruit gesloopt en de bodem beplakt met blauw papier. Boven op de deksel heb ik zijn geboortekaartje (gescand) gebruikt en zijn naam erop geplakt. Alles bij elkaar vind ik het resultaat leuk geworden, precies zoals ik in gedachten had. Laten jullie mij weten wat jullie hiervan vinden.

1 opmerking:

Marjoleine zei

Hij is zeker erg leuk geworden, Nanda!
Wat leuk dat jij ook een blog hebt...ik ga je volgen hoor!!
Liefs,
Marjoleine

Een reactie posten