woensdag 17 juni 2009

Verkleed kleding voor PSZ

Onze zoon zit sinds een jaar op de peuterspeelzaal. Hij heeft het daar super naar zijn zin. Nu ben ik gevraagd om verkleed kleding te maken. De lerares dacht aan het thema "circus". Geweldig dacht ik nog kan ik lekker mijn naaimachine uit proberen. Inmiddels ben ik een eindje op weg en is het toch best een aardige klus geworden. Hieronder wat resultaten van een clownspak en een leeuw. Ze zijn gemaakt in de vorm van het handdoeken model, wat veel gebruikt wordt als kinderen uit bad komen of hebben gezwommen. Voor deze vorm is gekozen zodat de kleding makkelijk aan en uit kan. Natuurlijk kan deze kleding tegen een flinke stoot.
























2 opmerkingen:

Olly zei

He Nanda,
Leuk te zien dat jij ook een blog bij houdt en mijn blog bij je favo hebt gezet!
Ziet er goed uit je verkleedkleding zeg en je traktatie idee is ook super leuk...en gezond!
Groetjesss Monique

anneke.van.vlijmen zei

Leuk leuk leuk.
Lukt het met het machien?
Nu de juffen er nog bij.
Mams

Een reactie posten