maandag 15 juni 2009

Trakteren op school

Iedere jaar op nieuw sta ik weer voor een dilemma. Zoeken naar een gezonde traktatie. Ook dit jaar internet weer geraadpleegd. Zoon lief moet gezond trakteren op school. Bij gezond zet ik wel eens een vraagteken, want niet iedereen houdt zich daar aan. Vervolgens krijg je ook nog een stil verzoek. "Mamma die traktatie, wat ga je dit jaar maken?" Met andere woorden ik houd je in de gaten. Hij is helemaal gek van Liga, dus wilde ik daar iets mee doen. Zo kwam ik op een site die liet zien hoe je een cadeau op een bijzondere manier kon inpakken met inpakpapier. De lampjes gingen meteen branden en de liga wordt dus ingepakt op een bijzondere manier. Voor de dames een tasje met liga erin en voor de heren een stropdas om de liga. Ze zijn leuk geworden, hieronder het resultaat.























Geen opmerkingen:

Een reactie posten